Okiem Projektanta - Brother F400 0
Okiem Projektanta - Brother F400

 

Podczas wyboru maszyny do szycia łatwo się zagubić w gąszczu informacji, dlatego aby ułatwić Państwu wybór zaprosiliśmy do współpracy projektanta ubioru, który przetestował nasze maszyny z serii F i podzielił się wrażeniami z perspektywy użytkownika. Oto co ma do powiedzenia:

Z maszynami jest jak z tkaniną, nieważne ile danych technicznych na ich temat przeczytamy, to tak naprawdę pierwszy kontakt pozwala nam je w pełni „poczuć”. Kiedy odpaliłem Brother Innovis F400 od pierwszych uderzeń igły czułem, że siedzę przy wyjątkowym sprzęcie. Dzięki chwytaczowi rotacyjnemu maszyna jest cicha, a to w połączeniu z jej szybkością (którą można dostosować do swoich umiejętności) i intuicyjną obsługą, czyni szycie relaksującym zajęciem. Maszyna sprawia wrażenie jakby sama szyła, kiedy wykonywałem ozdobne przeszycia na lnianych, skośnych paskach, z których uszyłem spódniczkę, w ogóle nie dotykałem materiału. Siedziałem i patrzyłem zahipnotyzowany jak Innovis F400 zgrabnie i precyzyjnie sama prowadzi tkaninę pod stopką. To jedna z zalet nowego systemu transportu SFDS, w którym zastosowano taki kształt i sposób poruszania się ząbków, że materiał przesuwa się pod stopką znacznie precyzyjniej i nie rozciąga się, a szew można zacząć nawet na samej krawędzi. To dlatego zszywanie elementów nawet po skosie jest proste, dzięki czemu wiem, że maszyna sprawdzi się nie tylko w szyciu ubrań ale i patchworków. Podczas testów poradziła sobie zarówno z szyfonem jak i ze skórą. Pod nowoczesną i wizualnie delikatną obudową drzemie siła! Dzięki metalowej ramie i podzespołom jest to mocny i zwarty sprzęt, który posłuży całe lata.

Każda szyjąca osoba na pewno nie raz musiała się napocić manewrując zwojami materiału po prawej stronie igły podczas wykonywania przeszyć wzmacniających i ozdobnych. Mam dla was dobre wieści! Dzięki opcji lustrzanego odbijania szwów koniec z tym! Wystarczy jedno kliknięcie i maszyna sama odwraca kierunek ściegu, dzięki czemu większość przeszyć można wykonać w taki sposób, aby zwoje materiału były zawsze po lewej stronie igły (tu, gdzie nie ogranicza ich obudowa maszyny). Jeżeli jednak zdarzy się konieczność szycia z materiałem po prawej stornie, znacznie ułatwi to powiększona przestrzeń robocza oświetlona kilkoma diodami, wokół igły jest naprawdę jasno!

F400 to podstawowy model z serii F wyposażony w 40 najczęściej używanych ściegów, bez zbędnych bajerów. Zatem to sprzęt dla osób konkretnych, ceniących sobie prostotę i jakość szycia.

Ja jestem zachwycony. Po godzinie pracy czułem się tak, jakbym po latach jeżdżenia taksówką przesiadł się do luksusowego samochodu. Seria F to limuzyny w świecie szycia! Idealne dla każdego kto chce się wzbić na wyższy poziom użytkowania. Natomiast jeżeli rozpoczynasz przygodę krawiecką z modelem z tej serii, nie masz wyboru: POKOCHASZ TO i zobaczysz, że szycie jest naprawdę proste!

 

Komentarze do wpisu (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl